oprava lednice / napady ?

Pondělí Srpen 27 12:00:30 CEST 2018

Myslim, ze nova auta to bezne maji, proste se toci s nulovym vykonem a
asi to nicemu nevadi, dokud se to teda nepo... U spojkoveho staci
vypnout a jede se dal, nevim ani, jestli se na novejsi auta da namotat
kratsi remen a remenici kompresoru vynechat. Ale ja zatim auto s touto
vymozenosti nastesti nemam.