CAT S60

AZe aze na seznam.cz
Neděle Srpen 26 16:51:44 CEST 2018

Při hledání baterií jsem narazil na samé pochvalné recenze a články. Mimo
jiné úžasná výdrž na jedno nabití (u mne už jako nová sotva dva dny).
Hodnocení uživatelů už tak optimistická nejsou. Podle mé statistiky, dva ze
dvou, a u obou po záruce nafouklá baterie, to není nic lichotivého a už bych
jej nekoupil.
Baterii jsem našel tady
https://pl.aliexpress.com/item/New-Original-3800mAh-Battery-Replacement-for-CAT-S60/32811240503.html
ale po registraci mi opakuje “Your account name or password is incorrect.” a
při pokusu o novou registraci zase “The email is existed”.
Kromě toho nemají Paypal a chtějí číslo karty a další údaje z ní.
Ještě tady
https://movilesportatiles.com/es/bateria-caterpillar-s60-app-12f-f5757i-cgx-111-3800mah-14-2wh-3-85v-original.html
ale není na skladě a ta cena je podezřelá.
Jinde jsem ji zatím nenašel. Proto se ptám, jestli někdo nemá zkušenost nebo
neví, kde mají hnízdo.
Na youtube je spousta videí, jaxe vyměňuje.
Zatím ten krám funguje....
aze

From: Standa Palas
Sent: Sunday, August 26, 2018 1:48 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: CAT S60

No tak to jste mne moc nepotěšil. Telefon má už od zakoupení několik dost
podstatných vad a budu ho reklamovat. Zlobí mu proximity senzor, má velmi
špatnou citlivost na wifi a jiné drobnosti. Telefon jsem koupil díky
doporučení známého který ho má ale já jsem zatím hodně zklamán. Kdybych si
ho nekoupil na firmu, tak bych ho vrátil v ještě zákonné lhůtě. Mám tam
zaplé trvale bluetooth, wifi a jiné prkotiny a telefonuji poměrně hodně, tak
mi v současnosti vydrží jeden až dva dny.
Nejvíc mne asi zklamal software. Dosud jsem používal HTC Desire Z ještě s
hardwarovou klávesnicí. Byla tam nějaká stařičká verze androidu a dokud mi
nespadl do záchodu tak mi stačil.
Bohužel nic s hardwarovou klávesnicí už jsem nesehnal, tak jsem koupil ten
CAT S60 ale kromě té infrakamery tam není žádný velký pokrok. Má to lepší
displej a lepší foťák ale to je asi tak všechno. Když jsem si před lety
koupil to HTC, tak jsem na něm nemusel skoro nic měnit. Kalendář, záznamník,
kontakty mi vyhovovaly. Dnes mi připadá, že jsou tvůrci software placeni od
toho kolikrát musí uživatel kde kliknout a kolik obrazovek musí projít.
Všechno je možné se vším synchronizovat, mít v cloudu, být na facebooku a
spoustu dalších věcí  ale software pak má tolik funkcí , že se stane totálně
nepřehledný a skoro nepouživatelný. Facebook mne nezajímá, v cloudu nic mít
nechci. Potřebuji aby se s telefonem dalo dobře telefonovat, aby tam byla
dobrá historie hovorů, jednoduchý plánovač, navigace, jednoduchý prohlížeč a
foťák. Vlastně ani nevím, jaké verze čeho jsem na tom starém mobilu měl,
stačilo mi to. Všechno bylo letité a nic už se dávno neaktualizovalo. Ten
nový telefon mi díky aktualizacím přečerpal měsíční datový limit po dvaceti
dnech, to se mi s tím starým nikdy nestalo. Teď zjišťuji, že nové verze
software neumí to, co uměl ten starý mobil ale zato umí to, co mi k ničemu
není.  Pořád  nevím, jestli si ho mám nechat, nebo ho nechat v záruce
opravit a raději ho zkusit někomu prodat. Jenže i ostatní mobily na tom dnes
budou nejspíš nějak podobně.
Pokud se jedná o tu baterii, tak to, že se nedá uživatelsky vyměnit, to jsem
věděl, ale to, že se nedá sehnat třeba ze zahraničí a vyměnit v průměrně
vybavené radiomatérské dílně, to mě překvapilo. Mimochodem - když ten
telefon připojím přes USB port do PC, tak se samozřejmě taky nabíjí - to je
podle značkového servisu taky špatně? Na kurvítko moc nevěřím, problémy s
nafukováním mají občas i jiní výrobci. Prostě něco špatně navrhli a teď to
zlobí. Udělat kurvítko přes nafukování baterie by si asi nedovolili, vždyť
ta baterka může v krajním případě zahořet a ta "reklama" by jim za to asi
nestála. Vím o dvou lidech v okolí, kteří ten telefon mají cca rok a žádný z
nich si zatím na baterii nestěžoval.

S.P.