CAT S60

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Srpen 26 13:48:19 CEST 2018

No tak to jste mne moc nepotěšil. Telefon má už od zakoupení několik
dost podstatných vad a budu ho reklamovat. Zlobí mu proximity senzor, má
velmi špatnou citlivost na wifi a jiné drobnosti. Telefon jsem koupil
díky doporučení známého který ho má ale já jsem zatím hodně zklamán.
Kdybych si ho nekoupil na firmu, tak bych ho vrátil v ještě zákonné
lhůtě. Mám tam zaplé trvale bluetooth, wifi a jiné prkotiny a telefonuji
poměrně hodně, tak mi v současnosti vydrží jeden až dva dny.
Nejvíc mne asi zklamal software. Dosud jsem používal HTC Desire Z ještě
s hardwarovou klávesnicí. Byla tam nějaká stařičká verze androidu a
dokud mi nespadl do záchodu tak mi stačil.
Bohužel nic s hardwarovou klávesnicí už jsem nesehnal, tak jsem koupil
ten CAT S60 ale kromě té infrakamery tam není žádný velký pokrok. Má to
lepší displej a lepší foťák ale to je asi tak všechno. Když jsem si před
lety koupil to HTC, tak jsem na něm nemusel skoro nic měnit. Kalendář,
záznamník, kontakty mi vyhovovaly. Dnes mi připadá, že jsou tvůrci
software placeni od toho kolikrát musí uživatel kde kliknout a kolik
obrazovek musí projít. Všechno je možné se vším synchronizovat, mít v
cloudu, být na facebooku a spoustu dalších věcí  ale software pak má
tolik funkcí , že se stane totálně nepřehledný a skoro nepouživatelný.
Facebook mne nezajímá, v cloudu nic mít nechci. Potřebuji aby se s
telefonem dalo dobře telefonovat, aby tam byla dobrá historie hovorů,
jednoduchý plánovač, navigace, jednoduchý prohlížeč a foťák. Vlastně ani
nevím, jaké verze čeho jsem na tom starém mobilu měl, stačilo mi to.
Všechno bylo letité a nic už se dávno neaktualizovalo. Ten nový telefon
mi díky aktualizacím přečerpal měsíční datový limit po dvaceti dnech, to
se mi s tím starým nikdy nestalo. Teď zjišťuji, že nové verze software
neumí to, co uměl ten starý mobil ale zato umí to, co mi k ničemu není.
Pořád  nevím, jestli si ho mám nechat, nebo ho nechat v záruce opravit a
raději ho zkusit někomu prodat. Jenže i ostatní mobily na tom dnes budou
nejspíš nějak podobně.
Pokud se jedná o tu baterii, tak to, že se nedá uživatelsky vyměnit, to
jsem věděl, ale to, že se nedá sehnat třeba ze zahraničí a vyměnit v
průměrně vybavené radiomatérské dílně, to mě překvapilo. Mimochodem -
když ten telefon připojím přes USB port do PC, tak se samozřejmě taky
nabíjí - to je podle značkového servisu taky špatně? Na kurvítko moc
nevěřím, problémy s nafukováním mají občas i jiní výrobci. Prostě něco
špatně navrhli a teď to zlobí. Udělat kurvítko přes nafukování baterie
by si asi nedovolili, vždyť ta baterka může v krajním případě zahořet a
ta "reklama" by jim za to asi nestála. Vím o dvou lidech v okolí, kteří
ten telefon mají cca rok a žádný z nich si zatím na baterii nestěžoval.

S.P.