[MECH] Jak povolit sroub, co nejde povolit

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 26 13:15:47 CEST 2018

 26.8.2018, 12:49:10

Prachovky by mely byt,  z tzv. olejivzdorne pryze, takze
rozleptat by je nic normalniho nemelo.
Ale bezna plasticka maziva, se vzrustajici teplotou ridnou (
v ds byva uvaden i tzv. bod skapnuti - bezne cca 80 - 180 st.
C).
Je tedy nebezpeci, ze pri vetsim zatizeni brzd, mazivo
vytece ven, v lepsim pripade na vozovku, v horsim na brzdne
desticky.
Ty specialni patlatka, pouzivavi jako zahustovadlo nejake
tepelne odolne latky, napriklad bentonit, takze skapnuti
nehrozi.
Ja to koupil pred casem v lidlu, 100ml tuba za par
desetikorun, coz je zasoba do konce zivota.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz