[MECH] Jak povolit sroub, co nejde povolit

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 26 09:29:48 CEST 2018

je vetsinou specialka a dodava se jako malej pytlik k renovacni sade.
asi treba tady samostatne
https://www.autoricambi.cz/mazivo-pro-voditka-brzdoveho-trmenu-p34410/?utm_source=Google+n%C3%A1kupy&utm_medium=ppc&utm_campaign=Mazivo+pro+vod%C3%ADtka+brzdov%C3%A9ho+t%C5%99menu&gclid=EAIaIQobChMIi_SLzZWK3QIVhLjACh0YZAysEAQYBCABEgLMRfD_BwE
nebo je to videt tady
https://www.autokelly.cz/Product/BT-PR03/11923194/39849642;39850140;157670;317675;1893464;34806088;34556763;32549199;33337644
maj to i samostatne, ale na jejich strankach neco najit, pokud to neni podle typu auta je tragedie ..
jde o to, ze to musi prezit ty teploty a vodu atd.
pokud clovek jezdi skoro  bez brzd a poradne je neohreje, tak se to neprojevi.
ja jezdil bez zadnich brzd(nevedome) xx mesicu. ono to prichazi postupne, desticka a kotouc podle pohledu z vnejsi strany je ok, ale zevnitr uz to nebrdzi .
musel jsem nakonec koupit cely drzaky trmenu, protoze  uz jsem ty voditka nerozhejbal.
takze pokud je na to neco urcenyho, proc experimentovat ?
tomik.