zemnící okruhy

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Srpen 25 22:01:49 CEST 2018

Smysluplny den,

blby dotaz, ta datova sbernice je nahozena do stavu rekneme 1 proudovym
zdrojem. Do nuly to pri vysilani zkratuje proti zemi spinac. Prijem je
vyhodnocovan napetove... Preci jen jsem uz pametnik, tak mi to neco
pripomina. Tyhle sbernice sice obcas mely master radic, ale jen z
hlediska SW, po strance HW reseni byly vsechny stanice stejne. Tj. pri
deseti pripojenych bodech se zkratovaval desetkrat vetsi proud. Neni to
nahodou take tento pripad?

Radek (benedikt2hw.cz)

Trochu problém je, že bych teď potřeboval přidat ještě druhý
převodník,