OT - slunecni hodiny

Čtvrtek Srpen 23 20:54:02 CEST 2018

Tyhlety jsem vytisknul na polovicni velikost a ukazovaly dobre, az na jednu
chybejici prepazku (tak mala, ze se ve sliceru asi vyignorovala). A kupodivu tu
letosni vyhen i PLA vicemene vydrzelo.

(a jinak jsem si dosud myslel, ze slunecni hodiny proste museji mit raficku
rovnobezne se zemskou osou, jinak nefungujou. To by me nenapadlo, co se na HW foru
dozvim...)

D.O.