Ethernet po stinenem, ale nekroucenem kabelu

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 18:46:33 CEST 2018

Je-li to k tématu relevantní, tak 10Mbit mi chodí po 2x20m volně
loženého zvonkového drátu přes půdu. Vztekl jsem se po problémech se
signálem wifi a zkusil to prohnat vedením kdysi plánovaném pro telefon a
zvonek na zahradu.

Aktuálně 0 chyb RX i TX po přeneseném 1Gb dat.

Martin