Ethernet po stinenem, ale nekroucenem kabelu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 14:47:02 CEST 2018

Ja mam otestovano, ze 100MBit chodí i po krouceném páru na SYKFY kabelech (
malý skrut ) nicméně jen do cca 15 m délky.  Vytíženo FTP přenosem na
necelýcj 90MBit/s. Přeslechy jsou při větších vzdálenostech již tak velké,
že na fyzické vrstvě je velká chybovost až se linka rozpadá.  Po přepnutí
na 10MBit je to mnohem odolnější, maximální délku se mi nepodařilo
otestovat, delší kabel SYKFY než 200m jsem neměl.