Re: zemnící okruhy

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Srpen 20 16:56:41 CEST 2018

Připojení na RS485 se provádí modulárním konektorem, takže většinou
telefonní kabel. Čili AWG28, délka 1,5-2m

data na straně centrály jsou cca 65k BPS, master, multi slave.
data na straně modré sběrnice jsou sériová CSMA-CD. Takže zdroj proudu
15mA max 12V dělá pull up, každý modul, který je připojený, tak má na
sobě tranzistor proti zemi jako výstup a komparátor s definovanou
rozpoznávací hranicí a hysterezí jako vstup. Kódování jsou běžná sériová
data cca 16k BPS. Zvláštní je snad jen to, že jsou definované časy pro
carir sense a chování při colision detection.

Modrá sběrnice se propojuje trojdrátem - většinou AWG 26 délka menší,
tak 15-20cm.