MX612 z auta Rock Crawler

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Srpen 17 07:43:24 CEST 2018

Dobry den vospolok

no co uz, dakujem aj tak za snahu. Budem musiet pockat na zasielku z
ciny. A nabuduce si dam pozor na polaritu, ked budem robit novy aku pack.

Ono u nas sa zas zatial neoplati investovat do auticiek, syna to chyti
raz za pol roka, chvilu sa pohra a da prec. Teraz sme to mali na
dovolenke tak tam s tym behal, na druhu, co pojdeme teda uz nebude.

On 08/15/2018 05:38 PM, Pavel Poucha wrote:
> Dobrý den,
>
> bohužel Vás zklamu, nic vhodného jsem nenalezl, různé vraky jsem před
> časem zlikvidoval.
>
> Jestli mohu poradit s auty pro děti (jsem otec dvou synů 6 a 10 let),
> tak my jsme cca před 3 lety přešli na auta v měřítku 1:10. Doporučuji
> právě toto měřítko, protože je na ně hodně dílů. Nejdříve jsme pořídili
> buginu v ceně cca 150 EUR ( https://goo.gl/EzHgMD ), kterou stále máme.
> Už má mnoho nových dílů, kupujeme kovové nebo různé lepší (zavěšení kol,
> servo řízení, náhon předních kol... časem bude třeba nový motor, to už
> [...]

iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.