MX612 z auta Rock Crawler

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Srpen 15 17:38:22 CEST 2018

Dobrý den,

bohužel Vás zklamu, nic vhodného jsem nenalezl, různé vraky jsem před časem
zlikvidoval.

Jestli mohu poradit s auty pro děti (jsem otec dvou synů 6 a 10 let), tak
my jsme cca před 3 lety přešli na auta v měřítku 1:10. Doporučuji právě
toto měřítko, protože je na ně hodně dílů. Nejdříve jsme pořídili buginu v
ceně cca 150 EUR ( https://goo.gl/EzHgMD ), kterou stále máme. Už má mnoho
nových dílů, kupujeme kovové nebo různé lepší (zavěšení kol, servo řízení,
náhon předních kol... časem bude třeba nový motor, to už pořídíme
bezkartáčový. A k němu samozřejmě regulátor.

Pak máme ještě nějaké silniční auto za dvojnásobnou cenu, to je podstatně
lépe udělané, tam jsme zase vyměnili kola atd.

Takže je pořád co dokupovat, auta se dají donekonečna opravovat, a starší
syn se tím samozřejmě učí vše sestavovat a chápat. K mým narozenínám v
říjnu asi dostane lepší ovladač s přijímačem :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

út 14. 8. 2018 v 13:04 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>