Re: [OT] Tiskárna Epson SX235W downgrade FW

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 21:32:55 CEST 2018

Dekuji za pomoc, uz jsem to vyresil, bylo to nakonec jinak, ten
cinan/anglican mi poslal v druhe objednavce (i kdyz to byla opakovana jiz
overena objednavka) cartridge asi pro jiny typ tiskarny - tvarem stejna,
ale ma jine cislo a jiny vzhled kontaktu cipu a ta jedna spatna kterou jsem
tam dal blokovala vsechny ostatni cartridge. Nasel jsem pak jeste starsi
novou cartridge a s tou to najelo.
Karel