Re: [OT] Tiskárna Epson SX235W downgrade FW

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 16:09:15 CEST 2018

Takže k mému modelu tiskárny se ten návod nehodí, u výrobce není žádný
recovery firmware, ani obyč firmware ke stáhnutí.
Jsou jen placené sw a to se mi nevyplatí.
Asi jedině počkat, až vyrobí číňan funkční cartridge a pak v tiskárně
zlikvidovat wifi ať si neaktualizuje firmware, nebo odpojit pin write
enable u flash paměti.
Každopádně druhá tiskárna epson nebude, co má co hrabat výrobce do mojí
tiskárny.

Karel