kamery na RPi 3 model B

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 16 13:14:48 CEST 2018

Pouštět přes VLC, kamery určitě mají RTSP stream. Software pro kamery vhodný pro RPi téměř s jistotou existovat nebude, respektive by bylo potřeba nainstalovat Android a možná by to pak fungovalo s nativní aplikací.
Nebo koupit Intel ComputeStick, který je malý, ale pro funkční IE to vyžaduje verzi, která utáhne instalaci Windows, případně jakékoliv jiné mini PC typu Intel NUC nebo jakoukoliv jinou tyčinku s Androidem. Prodávají se asi za šest stovek, píchnou se přímo do HDMI. Číňani pak obvykle mají svůj soft i pro Android a pravděpodobně by to v Androidu fungovalo i pod VLC.