kamery na RPi 3 model B

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Srpen 16 12:58:22 CEST 2018

Obraz z kamier bude urcite vidiet ZoneMinder, ale to je komplet balik
pre bezpecnostne kamery a tak. Z prikazoveho riadku som dostal snimku
obrazu do suboru pomocou ffmpeg, na to som kedysi nasiel navod. Nieco
ako "ip camera snapshot ffmpeg" by mohlo pomoct. Vystup z toho dostat na
obrazovku by uz nemal byt problem. Ja som mal problem skor s tym, ze bez
explorera som nevedel tie kamery konfigurovat, tak ked som kupoval
druhu, poprosil som cinana aby mi ju poslal uz so zmenenou IP.

Jaro