datasheet ku ILC1-1/8L

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Srpen 15 17:54:36 CEST 2018

to mas asi pravdu, буквы som nehladal.

Je to zvlastne, v dokumentoch, ktore som zatial nasiel na internete sa
spomina napatie na mriezke 35V a prud 100mA, ale pri tychto parametroch
sa mriezka viditelne ohne, az kym sa nedotkne fosforu pod nou.
Experimentalne som zistil, ze to dobre svieti uz pri mriezkovom napati
okolo 11V a prude max. 20mA.

Anody potom 32V (zdroj viac neda) a par mA na kus. Na tom obrovskom
fosfore je srandovne vidiet kade letia elektrony. Ak mriezkove napatie
nie je dostatocne velke, obraz mriezky sa krasne premietne na luminofor.

ten dvojfarebny VFD je dost dobry...