Re: Skladování Li-pol baterií

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 11 09:50:49 CEST 2018

No spatne jsem to formuloval...nedojde k prebiti co se tyka energii, ale
vzhledem k vysoke okamzite energii rekuperace, ktere baterie neni
schopna pojmout dojde k prekroceni Umax.
Ostatne tohle byl problem i na zacatku pouzivani LiXX baterii i za
provozu, kde spicky z prepinani fazi se vracely na baterii a zpusobovalo
to jeji nafouknuti po par cyklech. Z toho duvodu jsou ted na napajeci
strane reglu osazovany lowESR kondenzatory.

RV