RE: Skladování Li-pol baterií

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Srpen 11 08:09:48 CEST 2018

Něco podobného mne napadlo, když jsem na dovolené viděl, jak si někteří nechají e-bike na kopec vyvézt lanovkou a pak sjíždějí dolů. Tam by přebití baterie mohlo klidně dojít...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, August 11, 2018 7:59 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Skladování Li-pol baterií

Ja bych rekl, ze k te rekuperaci muze klidne dochazet, pokud tam jsou BLDC motory.  A jak by mohlo dojit k prebiti baterie, kdyz se z ni nejdriv musi energie vysat k tomu aby dron vystoupal a to urcite mnohem vetsi nez se pak muze ziskat rekuperaci? Leda by se startovalo nekde z vysoke hory a klesalo do udoli, ale to se asi nestava tak casto. Navic ta ziskana energie nebude vzhledem k ruznym ucinnostem nic moc.