USB CDC Linux

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pátek Srpen 10 13:48:34 CEST 2018

Zdravim,

setkal jsem se s tim, ze po pripojeni CDC se Linux snazil nejprve se
zarizenim komunikovat jako s modemem pomoci AT prikazu a jeste nejakeho
dalsiho protokolu. Trvalo to cca 30s po pripojeni zarizeni. Pak uz slo
zarizeni normalne pouzivat. Slo to nejak vyresit/zablokovat pres udev rules.
Ale je mozne ze popisovany pripad je neco jineho...

Hynek Sladky