USB CDC Linux

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 10 13:29:54 CEST 2018

Ahoj,

narazil jsem na problém, u kterého nevím odkud pochází.
Mám zařízení, které skomunikuje jako USB CDC (není to převodník, to zařízení rovnou komunikuje)

Uživatel zařízení má PC s Linuxem (Xubuntu).

Pokud má počítač spuštěný a připojí zařízení, tak funguje normálně. Pokud má zařízení připojené a zapne počítač, tak se něco posadí do komunikace a mezi odesláním a odpovědí vznikne 30 sec delay. Jako by nějaká fronta, které nerozumím.
Máte někdo tušení o co se může jednat? Kam se mám podívat?

Blbé je, že uživatel je daleko a já s ním komunikuju po mailech.