Re: FM rádio s pevnou anténou

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 10 07:42:48 CEST 2018

Anténu jsem umístil co nejvýš to dovolila její délka. Rádio hrálo celkem čistě a trochu začalo šumět, jakmile jsem se dotkl myši.

Vypadá to, že řešení bylo nakonec překvapivě jednoduché: Drát (anténu) jsem volně přehodil přes trubku topení a příjem je bez rušení. :-)
(Možná topení funguje jako anténa a signál se kapacitně přenáší na anténu, ale to je spekulace. V tomto oboru se příliš neorientuji...)

Z.
> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 08.08.2018 08:46
> Předmět: Re: FM rádio s pevnou anténou

A dodělat tam ten konektor? nebo tam ten koax připájet bez konektoru?