Re: FM rádio s pevnou anténou

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Srpen 8 09:36:02 CEST 2018

Je to čerstvě koupené a tímto zásahem bych přišel o záruku. Dalo by se to ještě vrátit, ale moc modelů mým výběrem neprošlo.

Chtěl jsem externí audio vstup (na propojení s PC), hodiny s budíkem, USB vstup, BT a případně RDS. A také takovou samozřejmost jako je možnost prodloužení kabelů k reproduktorům (originální kabely umožňují obvykle umístění reproduktorů třeba jen 1 m od přístroje). Někteří výrobci dávají na kabel konektor a bez jeho protikusu nelze kabel nedestruktivně prodloužit...

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 08.08.2018 08:46
> Předmět: Re: FM rádio s pevnou anténou

A dodělat tam ten konektor? nebo tam ten koax připájet bez konektoru?