RPi3 + OSMC + CEC => zapinani

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Srpen 7 15:40:39 CEST 2018

Tiez mi bezi furt. Ziaden problem. Ani s tvrdym vypinanim, vysklbnem napajanie kedy potrebujem.

Jediny problem je s CEC a telkou LG, fuj. CEC na telke ide vzdy az na druhy pokus. So starou telkou Grundig bolo vsetko OK.

Dňa 7. augusta 2018 15:32:00 SELČ používateľ Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> napísal: