RPi3 + OSMC + CEC => zapinani

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Srpen 7 15:32:00 CEST 2018

To nijak zni docela cool:-D Ta desticka je sice hezka, ale zas by mi
to nesedela s krabickou co mam, asi bych nahradil jeden problem jinym
problemem:(
U toho reseni "nijak" - nejsou problemy s pripadnymi vypadky proudu?
Nestava se to sice vubec casto, ale... Jsem celkem linuxem nepolibeny,
jedine tak ruzne citavam, ze to tucnakovi vubec nedela dobre, kdyz se
vypne "natvrdo". Ale co je na tom pravdy...???

Dik za radu, zvlaste za tak jednoduchou:)
Marek