Re: PPL přepravní služby

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 7 12:50:42 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 06.08.2018 od Zdeněk:

> Aktuálně mám příběh s dobrým koncem z Pošty:

A to já mám aktuálně příběh z České pošty se špatným koncem. Podávám
desítky let zásilky a předávám data na flash disku. Vše v pohodě.
Někdy letos v květnu mi neodešla doporučená zásilka, že prý nejsem v
systému. Někdo mi vymazal doporučené zásilky. Ostatní fungovaly. Tak
mě znovu zavedli, další doporučená zásilka odešla. Nicméně to byla
poslední. Od té doby mi je jejich systém nebere.

Řeším to s nimi, oni tvrdí, že u nich je vše v pořádku, já jsem na
svůj software už asi 5 let nesahal. Datový soubor je společný pro
všechny zásilky, no a balíky do ruky fungují v pohodě. Ale RR ne.
Moje číselná řada má stále stejný prefix, moje číslo. Pokračuje pěkně
dál, prostě u mě dokonalé.

Takže nejsem schopen poslat doporučenou zásilku. A oni tam jsou navíc
tak profesionální, že když mají problém s mou zásilkou, tak místo, aby
mi zavolali, to prostě nechají na další den, aby to vyřešil někdo
jiný. Ten to taky nevyřeší, tak by to nechal na další den... apod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz