RE: PPL přepravní služby

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Srpen 6 18:50:59 CEST 2018

Tohle je jeden z důvodů proč preferuji dobírku. Jinak mají snahu narvat to do schránky za každou cenu nebo odložit někde v sousedství.

Aktuálně mám příběh s dobrým koncem z Pošty:

Objednával jsem v CZC mikro věž a připojovací kabel. Při odeslání objednávky se vypsala chybová hláška a pokyn, že to mám zkusit znovu. Zkusil jsem to několikrát, ale bez úspěchu. Tak jsem jim napsal na support a nechal to plavat.

Za hodinu SMS od ČP, že převzala vícekusovou zásilku od CZC. V e-shopu jsem zjistil, že i přes chybové hlášky tam mám vytvořené 2 stejné objednávky. Zavolal jsem na zákaznickou linku (neb na vyřízení e-mailu mají 2 dny) a pokusil se druhou objednávku zrušit. Dostal jsem odpověď, že už to nejde a že ji nemám přebírat. Nicméně od pošty mi přišla SMS o převzetí zásilky až po několika hodinách, takže to podle mne ještě zrušit šlo…

Druhý den jsem měl na poště dvě stejné zásilky (každá složená ze dvou balíků). Řekl jsem na přepážce číslo zásilky, kterou převezmu, s tím, že druhou budou posílat zpět. Paní odešla dozadu pro balík a vrátila se s dvěma krabicemi s věžemi. A teď přišlo dohadování.

Já jsem tvrdil, že v té „vícekusové“ zásilce je jedna velká krabice (s věží) a jedna malá (s kabelem). Ona mi tvrdila, že v zásilce jsou dvě velké krabice. Pak donesla dvě malé krabice a tvrdila, že to je druhá zásilka. Vydat mi může jen celou zásilku, takže buď dvě velké nebo dvě malé. Přizvala si na pomoc kolegyně a už jsem začínal věřit tomu, že to CZC poslalo opravdu špatně. Nakonec jsem je ale přesvědčil, když jsem začal argumentovat doběrečným. Stejnou částku bych totiž platil za 2 velké i za 2 malé krabice. To jim přišlo divné a nakonec uznaly, že k sobě patří velká a malá.

Odcházel jsem z pošty s pocitem těžce vybojovaného vítězství a zároveň s pocitem, že jsem snadno mohl mít dvě věže za cenu jedné. J

Z.