Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Úterý Srpen 7 08:28:35 CEST 2018

Vlastně to jsem zapomněl, ano to tak máme taky.
Plíseň se dělá i v odpadní nádobce na lógr, která má uvnitř několik ostrých
vnitřních rohů, že tam to kafe hezky drží, když to chci vysypat.
Jo a taky uvnitř odsypává kafe, vždycky jednou za čas zpod mašiny vymeteme slušnou
dávku mletého kafe.

Buď to všechno vyrábí jedna poťouchlá fabrika a branduje se to, anebo to je
kartelová dohoda na chování kávovarů. My teď máme Saeco, předchozí byl DeLonghi, ale
bylo to podobný, dokonce se případně jmenoval Prima Donna a i se tak choval.

:-)

D.O.