RE: OT: chemie - čištení kávovaru

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Srpen 6 14:13:36 CEST 2018

ano, tak nějak to probíhá i u nás :-) navíc se spodní miska naplní až po okraj, že to nejde vylejt bez rozlití a uvnitř vyroste plíseň ...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Monday, August 06, 2018 1:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Ten co máme v práci je toho typu. Zmáčknu tlačíátko, sám umele kafe a protlačí
horkou vodu pod tlakem tím kafem, pak do zásobníku vyplivne lógr (ve skutečnosti
nejdřív chce vysypat odpad, pak dolít vodu, pak dosypat kafe, pak si propláchne
trysku, v rámci čehož prskne na všechnmy strany a znečistí mi hrnek i košili, a
teprv pak si můžu já udělat kafe).
A ten sekretářka taky čistí kyselinou citrónovou, prostě ji použije rozpuštěnou
stejně jako ten spešl origo roztok. Ta mašina si sama říká, že chce odvápnit (ale
nevím, jestli to říká vždy po X kafích anebo nějak sama zjistí)

D.O.