RE: OT: chemie - čištení kávovaru

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Srpen 6 12:07:41 CEST 2018

Doma máme tak tvrdkou vodu, že do kávovaru kupuju balenou ... nicméně to čištění v práci, doma, u našich bych jednou za čas klidně udělal. Jestli je tam citronová nebo mléčná, težko říct, na obalu byla napsána mléčná a v diskuzi jsem se dočetl, že citronová má tendenci leptat gumové součásti.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Linhart
Sent: Monday, August 06, 2018 11:45 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Nebyla by řešením destilka? Na kávu si vozím měkou vodu z hor.

Takovou, po které uschlé kapky na zrcadle nenajdete. Stačí týden

provozu na takové vodě a postupně zmizí jakékoliv usazeniny.

Poradí si i s vrstvou kamence v rychlovarce. Asi by stačila voda

i z nějakého horského potůčku. Stejně se převaří.

Honza