Re: OT: chemie - čištení kávovaru

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Srpen 6 11:32:50 CEST 2018

Kyselina mléčná je jen falešná stopa pro ty, které neodradí už to, že
chemické složení je uvedené jen pod čísly CAS :-) Někteří výrobci
používají kyselinu citrónovou, která se dá sehnat snáz a imho je to
úplně jedno, která z nich se použije (takto na to kašlu už léta a
kávovary stále fungují). Ředění u obou vychází na nasycený roztok +
rezerva proti náhodné krystalizaci za chladu.

Aleš Procháska