OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Srpen 6 10:52:50 CEST 2018

Zdravim,
nejsem ani programator, ani fotograf, profi zrcadlovku nemaje. Mám jen
takové povšechné tušení, že u alespoň některých foťáků a většiny mobilů
je senzor natočení a prohlížecí soft to hned zobrazuje korektně, není
snad tohle cesta? Řekl bych, že u tancování se podlaha požaduje pořád
dole... Ten údaj by měl být snad v tom EXIFu a když ne prohlížeč, tak
nějaký dávkový soubor by to měl dokázat pootáčet podle téhle informace.
  Jen takový výstřel do tmy,
                   Hezký den
                               Tomáš