OT Proc nepouzivam Irfan (Otaceni fotek ... vyreseno)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 3 12:27:26 CEST 2018

většina foťáků umí...
- Nevím, většinu foťáků nemám a asi je s tím nějaký problém (tipuju že ten
samý jako při otočení viewerem ve w10.

Líbí se mi, jak dokážete odstřelit cokoliv, co vám nevyhovuje.
- Ano. Když mi nevyhovuje, tak co dál řešit? :-)
Prostě pro mě byl zajímavý v "předXP" době a dnes už ne. A pro dané zadání
je vyloženě nevhodný.

2000 ...ukazoval, že není nutno hned upirátit Photoshop...
- jojo, to samé platí pro PaintShop. Někdy v té době byl několikdesítkrát
levnější, než PhotoShop, ale skoro nikdo ho neznal a dodnes nezná, protože
všichni používali upirátěný PhotoShop. Přitom oba programy uměly +/- totéž a
PaintShop měl např. lepší doostřovací filtry. A jeden známej o tom taky měl
přednášku:-)

Pokud je tedy zadání ... Thumbnails ... vybere evidentně zkažené...
- Nevyberu. Abych viděl, jestli třeba nečouhá prst mimo, jestli není dobře
zaostřeno, ... musím to vidět velké.

A když tam tyhle "neevidentně" zkažené náhledy zůstanou, tak si podle toho
maminy vyberou fotky a po vystání fronty jim grafik řekne, že to není dobrý
nápad a ony budou nas... V horším případě to nechaj přesto vytisknout, pak
budou překvapený, že je to fakt nahouby, i když jim to tak vůbec nepřipadalo
a přijdou to reklamovat.

Takže plně vyhovující řešení je:
http://www.authorsoft.com/restore-windows-photo-viewer.html

Má naprosto všechno, co je k této operaci potřeba, je zcela intuitivní a
zadarmo. Co chtít víc?

PH