OT Free antivir

Pondělí Srpen 6 10:10:20 CEST 2018

Syn mi nedávno říkal, že nemá chuť si instalovat jakýkoliv antivir. Že
každý probírá, jak ho Microsoft sleduje, ale že to samé mohou dělat
(nebo dělají?) i výrobci antivirů. Já mám Avast a občas mi hlásí, že na
počítači našel nezabezpečená hesla, nebo jiné problémy. Teď dokonce
nabízel, že si za mě bude hesla pamatovat. Holt nejcennější jsou
informace, i když nevím, k čemu by "špionům" byla hesla do dvaceti eshopů.
Anděl