OT Free antivir

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pondělí Srpen 6 09:51:57 CEST 2018

Ja jsem na AVG zanevrel pote, co mi jednoho dne po instalaci win update  domaci Pc nenabehlo a pomohlo az odinstalonani AVG. Od te doby, asi rok, mam jen win firewall. Udelal jsem si image disku a davam si bacha na co klikam. Zatim bez problemu, ale nic moc duleziteho na PC nemam.

Libor

-----Original Message-----
From: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
Sent: ‎8/‎6/‎2018 9:43
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Free antivir

Já používám total 360, ale před nějakou dobou jsem do něj investoval a mám koupenou licenci.

Co se týče AVG/Avast, tak na ty jsem zanevřel od té doby, co mají otravný helpdesk v indii. Protože jinak si neumím vysvětlit tak debilní reakce. Uvedu příklad:

na emailovou adresu "jindra" zavináč tento freemail mi přijde mail:
"Dobrý den pane Nováku, děkujeme za aktivaci produktu XYX."
já na to odpovím:
"děkuji za mail, ale já nejsem Novák a nepoužívám produkt XYZ. V souladu s GDPR prosím smažté mé informace"
a na to dostanu:
"Dobrý den pane Nováku, při registraci produktu jste souhlasil s uložením vašich osobních údajů a zasíláním našeho spamu a dalších reklamních sdělení"
já opět odpovím:
"děkuji za nabídku, chápu, že v Indii máte problém rozeznat mezi Novákem a Fučíkem, takže bych rád využil možnost odstoupení od smlouvy, prosím o okamžité ukončení platnosti všech smluv a ukončení platnosti všech produktá registrovaných pro všechny Nováky, Fučíky a zbytek světa, vesmíru a vůbec"

Mno a na to už nedostávám odpověď. Pak většinou až tak zase za měsíc dostanu podobný mail s jiným produktem.

Celkem chápu, odkud to pochází, že si nějaký pitomec v marketingu přečetl tento článek: https://articles.uie.com/three_hund_million_button/ a ne úplně přesně ho pochopil. Mno tak to jsem se ale hezky rozepsal.

---------- Původní e-mail ----------