Re: Schema pračky

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Srpen 4 23:10:58 CEST 2018

Snímání proudu: Dvě 10A diody v sérii, přes ně paralelně 1. Přes odpor napájena LED optronu. Výstup optronu zapojit dle libosti.

pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Vladimír <newlad na centrum.cz>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 02.08.2018 12:14
Předmět: Schema pračky

Dobrý den,
mám pračku Elektrolux EWS105410A a chci ji doplnit o akustickou signalizaci konce praní.
Moje představa je, že by to šlo napojit přes jednoduchou logiku (XOR) na podsvícení displeje a ledku zapnutí:
1. pračka je vypnutá, nic nesvítí - ticho
2. pračka je zapnutá, nastavená na nějaký program, svítí displej - signalizace
3. pračka je zapnutá, pere, svítí displej a kontrolka - ticho
4. pračka doprala, zhasne kontrolka, svítí displej - signalizace několik minut
5. po několika minutách zhasne i displej - ticho
Nevíte někdo, kde by se dalo sehnat elektroschema, případně pokud někdo už něco podobného řešil, tak jak?
Děkuji za rady a inspiraci
Vladimír