Re: vedení skladu součástek

Čtvrtek Srpen 2 13:49:03 CEST 2018

Po velkém hledání programu, který by nepočítal peníze a nesnažil se ke
všemu tisknout doklady (tím se všechno neskutečně zesložití) jsem našel
tohle. https://www.instaluj.cz/mikrasoft-cz-skladove-zasoby
Po spuštění programu a chvíli hraní s daty jsem pochopil, že tenhle
"propracovaný" program neumí vůbec nic, ani odečíst nějaký počat
součástek ze skladu. Můžu si jen přepisovat výsledný počet :-( Stromová
struktura tam je, počet úrovní podsložek je daný (i s tím bych se
smířil). Skladový program neumí ani vytvořit novou položku, musí se
ručně vytvořit podsložka s příslušným názvem.

Takže tudy cesta nevede a Partkeeper je nejspíš jediná rozumná možnost.
Problém je, že tam píšou, že funguje jen pod linuxem, vyžaduje web
server a sql databázi. Linux jsem zkoušel instalovat naposled před 25
lety a bylo to tak složité, že jsem to nakonec vzdal. Syn mi sice tvrdí
že je to nejspíš napsané v php a že mi to pod widows musí chodit taky,
ale nevím. Že prý jak free web server, tak i sql pro windows existuje.

Můžete mi někdo doporučit, co nainstalovat na počítač s Windows 7, aby
mi Partkeeper chodil?

Anděl