OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 3 09:17:59 CEST 2018

Na rychlé úpravy... V tomto případě je požadavek na ještě rychlejší:-)

5 Image Viewing... A ze seznamu nejlépe vyhovuje ten nultý, jen ho není kde
stáhnout:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: David Obdrzalek
Na rychlé úpravy skvělý, akorát se nesmí zapomenout je uložit (to mám asi
jedinou
výtku, něco chvíli upravuju, pak omylem zmáčknu Esc nebo zatočím kolečkem
myši a je
to fuč - i když možná na to existuje nastavení, které jsem zatím nepotkal).
A má i dost propracovaný (aspoň pro mě) batch mód.

K původnímu problému, náhodně nalezený odkaz:
5 Image Viewing Software that Rotates Photos Without Quality Loss:
https://www.raymond.cc/blog/rotating-photos-or-pictures-in-windows-photo-viewer-cause
s-quality-loss/