OT Otaceni fotek v defaultnim vieweru (bylo Mizeni ikon)

Pátek Srpen 3 08:18:41 CEST 2018

Taky tak. Irfan vyhovuje i mě, jako bych tohle psal sám :-)

Na rychlé úpravy skvělý, akorát se nesmí zapomenout je uložit (to mám asi jedinou
výtku, něco chvíli upravuju, pak omylem zmáčknu Esc nebo zatočím kolečkem myši a je
to fuč - i když možná na to existuje nastavení, které jsem zatím nepotkal).
A má i dost propracovaný (aspoň pro mě) batch mód.

K původnímu problému, náhodně nalezený odkaz:
5 Image Viewing Software that Rotates Photos Without Quality Loss:
https://www.raymond.cc/blog/rotating-photos-or-pictures-in-windows-photo-viewer-cause
s-quality-loss/

D.O.