Re: vedení skladu součástek

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Srpen 2 14:07:13 CEST 2018

Ech - odpověděl jsem přímo, takže ještě jednou do konference:

Partkeepr pod Windows (7) chodí. Používám UniformServer (takže WAMP
řešení) a bez problémů se mi to podařilo nakonfigurovat a rozjet i s
octopart pumpou. US obsahuje všechno potřebné, včetně MySQL DB,
odpovídající verze PHP (je možné, že je třeba některé moduly
doinstalovat, ale tenkrát jsem na to přišel, takže to musí jít i teď...).

Pavel Brychta