RE: vedení skladu součástek

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 14:05:46 CEST 2018

Zdravim,

co som len zbezne hladal, tak pokial sa jedna o program, ktory popisujete,
tu je jasna odpoved, preco to na windows nepobezi.

https://groups.google.com/forum/#!topic/partkeepr-users/4EvlKcPZpzg

Robo

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, August 2, 2018 1:49 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vedení skladu součástek

Po velkém hledání programu, který by nepočítal peníze a nesnažil se ke všemu
tisknout doklady (tím se všechno neskutečně zesložití) jsem našel tohle.
https://www.instaluj.cz/mikrasoft-cz-skladove-zasoby
Po spuštění programu a chvíli hraní s daty jsem pochopil, že tenhle
"propracovaný" program neumí vůbec nic, ani odečíst nějaký počat součástek
ze skladu. Můžu si jen přepisovat výsledný počet :-( Stromová struktura tam
je, počet úrovní podsložek je daný (i s tím bych se smířil). Skladový
program neumí ani vytvořit novou položku, musí se ručně vytvořit podsložka s
příslušným názvem.

Takže tudy cesta nevede a Partkeeper je nejspíš jediná rozumná možnost.
Problém je, že tam píšou, že funguje jen pod linuxem, vyžaduje web server a
sql databázi. Linux jsem zkoušel instalovat naposled před 25 lety a bylo to
tak složité, že jsem to nakonec vzdal. Syn mi sice tvrdí že je to nejspíš
napsané v php a že mi to pod widows musí chodit taky, ale nevím. Že prý jak
free web server, tak i sql pro windows existuje.

Můžete mi někdo doporučit, co nainstalovat na počítač s Windows 7, aby mi
Partkeeper chodil?

Anděl