Re: 3s LiPol šetrný balancér / ochranný obvod

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 11:28:59 CEST 2018

Zdravím,
s dovolením si odpověď hodně zjednoduším - NEDĚLEJTE TO.

Nejsem žádný hluboký znalec chemie, jako člověk kolem kterého prošlo už
nějaký ten milion článků mám jen praktické vykoukané zkušenosti. I přes
současnou nepřehlédnutelnou módu na youtube to pro člověka výdělečně
činného nestojí za to. S články 18650 není všechno růžové i když jsou úplně
nové od výrobce, natož neznámého stavu a zacházení. Riskujete o řád více
než můžete získat.

Pokud se do toho chcete pustit vážně, pak v tisícových množstvích dosáhnete
na zajímavé ceny, řídící systém pak nejlépe svůj, který bude dělat přesně
to a jen to co potřebujete. Opět jinými slovy pustit se do toho pořádně
nebo vůbec. Nebo si jen hrát někde, kde to můžete riskovat, kupříkladu
zahradní domek. Už vůbec bych neriskoval vlastní zadnici 300m nad zemí na
paraglidu.

Martin