<div dir="ltr">Zdravím,<div>s dovolením si odpověď hodně zjednoduším - NEDĚLEJTE TO.</div><div><br></div><div>Nejsem žádný hluboký znalec chemie, jako člověk kolem kterého prošlo už nějaký ten milion článků mám jen praktické vykoukané zkušenosti. I přes současnou nepřehlédnutelnou módu na youtube to pro člověka výdělečně činného nestojí za to. S články 18650 není všechno růžové i když jsou úplně nové od výrobce, natož neznámého stavu a zacházení. Riskujete o řád více než můžete získat.</div><div><br></div><div>Pokud se do toho chcete pustit vážně, pak v tisícových množstvích dosáhnete na zajímavé ceny, řídící systém pak nejlépe svůj, který bude dělat přesně to a jen to co potřebujete. Opět jinými slovy pustit se do toho pořádně nebo vůbec. Nebo si jen hrát někde, kde to můžete riskovat, kupříkladu zahradní domek. Už vůbec bych neriskoval vlastní zadnici 300m nad zemí na paraglidu.</div><div><br></div><div>Martin</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 1. srpna 2018 14:31 Jan Linhart <span dir="ltr"><<a href="mailto:hw@liny.cz" target="_blank">hw@liny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Ahoj,<br>
<br>
     chtěl bych (1.) solárním způsobem využít použité LiPolky z notebooků.<br>
<br>
To znamená velmi nesourodé kapacity, serio/paralelně pospojované.<br>
<br>
Poohlížel jsem se po ebay po nějakých ochranných obvodech, ale<br>
<br>
všechny nabízené drancují akumulátory z minima na maximum.<br>
<br>
     Pěkně prosím nevíte o něčem, co by dokázalo dlouhodobě zužitkovat<br>
<br>
3S pack z rozdílných LiPol? To znamená Ukončit nabíjení v 4,1V, nedovolit<br>
<br>
vybití pod 3,6V a pokud možno ohlídat případnou nebezpečnou teplotu.<br>
<br>
   Výhledově bych to rád použil i při motorovém paraglidingu (2.). Jen netuším,<br>
<br>
jaké proudy může potřebovat startér pro cca 250ccm dvoutaktní motor? (Simonini)<br>
<br>
Při ucpaném dekompresním kanálku to je vskutku zatuhlé. Takže předpokládám<br>
<br>
značně hladový startér. Změřit ho nemám čím. Dokázal by těkdo kvalifikovaně odhadnout?<br>
<br>
<br>
Takže pokud by existovalo něco pro větší výkony, vyřešil bych jedním vrzem (1.) i (2.)<br>
<br>
Jen bych nerad dobíjel ve vzduchu bez teplotní ochrany a bez ochrany zkratu...<br>
<br>
<br>
Díky, s pozdravem<br>
<br>
Honza<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br></div>