Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Srpen 2 08:42:30 CEST 2018

Zdravím,

většinu profesního života se pohybuji ve frekvencích do řádu GHz a
podepisuji, že kabely a konektory jsou svině. Tedy lépe řečeno velice
komplexní součástky, které se skládají samozřejmě z indukčností,
kondenzátorů a odporů, ale občas i diod. S takovým repertoárem už lze
sestavit ledacos. Když vysokofrekvenční konektor, tak zlacený.
Frekvence, které chodí přes HDMI také nejsou nejmenší a dlouho
zastrčený, mírně zoxidovaný, konektor dokáže zázraky. Mnohdy stačí
vysunout, zasunout a hrbatá frekvenční charakteristika se rázem srovná.
Také rozdíl DC potenciálů mezi STB a TV, které jsou zapojené
dvouvodičově a "visí" na různých potenciálech, které se vyrovnávají
přes signálový kabel, dokáže signál rozbít k nečitelnosti.

Josef