Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 1 12:31:38 CEST 2018

Díky za navedení, večer to vyzkouším. HW problém jsem neřešil, protože se
zdálo, že to nějaký SW hledá.
Kde se k tomu dá stáhnout nějaký aplikační SW , který zobrazí ta nachytaná
data ?
Déostal jsem jen krabičku, USB kabel a kšandu pro připojení k měřenému
zařízení.
Víc nic, ani žádnou web adresu, kde bych mohl něco stáhnout, což normálně
od Číňana chodí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Dne 1. srpna 2018 7:58 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal(a):

> Odstranit zkrat na napájení USB, případně na D+ a D-. Takhle se to chovat
> nemá, ani ve stavu, kdy do toho není nalitý žádný FW, tohle vypadá na HW
> problém.
>
> Pavel Kutina
>

> ----- Original Message ----- From: Jirka Mww

>>> l-24M-seconds-Logic-Analyzer-Debugger-for-ARM-FPGA-Logic-