panelizace tisku z EAGLE

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 08:36:54 CEST 2018

Já používám takovou netradiční, ale užitečnou metodu:

1) tisk do pdf
2) otevřu Inkscape
3) naháži do něj postopně všechna pdf která se mají tisknout najednou
4) rozložím si je podle potřeby
5) tisknu

---------- Původní e-mail ----------

Od: Jiri LINHART  hw.jirilinhart na gmail.com
Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz
Datum: 25. 4. 2018 14:22:58
Předmět: panelizace tisku z EAGLE

Jde nějakým jednoduchým způsobem spojit několik tisků DPS z EAGLE na jeden
papír A4? Jedná se mě o to že nažehluji DPS malých rozměru. Tiskárna
dokáže sežrat nejmenší A6. Další projetí papíru většinou nedopadne dobře a
nalepení na jiný papír je z technických vlastností tiskárny nemožný
(citlivý fotoválec). Nejlepší by byl nějaký program typu vyrtuální
tiskárny. Poslat postupně jednotlivé tisky a najednou tisknout.