panelizace tisku z EAGLE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 25 14:56:48 CEST 2018

1 - přímo v Eagle
Uděláte novou prázdnou desku, na tu si pomoci Copy group kopírujete
motivy z těch desek, které chcete panelizovat.
Je dobré si na to udělat prázdný adresář (tj. projekt), do toho napřed
nakopírovat jen *.brd toho, co budete chtít panelizovat.

2 - externě přes Postscript
Vygenerujete artwork do Postscriptu, pak jednodnotlivé motivy zpanelizujete
ve skvělém programu Panelizer od zdejšího člena pana Mráze (děkuji mu za
něj).
Tisk na tiskárnu pak buď přímo z Postscriptu, nebo převodem přes PDF.
Jinak ten tisk přes Postscript má ještě jednu výhodu, dá se tisknout na
zařízení,
které zmenší všechny díry na nastavený průměr. Dobře se to pak vrtá (pokud
vrtáte ručně a ne CNC).

PL