Re: Česká pošta a zaslání PC ZOTAC

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Duben 23 11:23:16 CEST 2018

ale asi uz i napadlo. Pani zastupce vedouci nam rekla , ze neni problem at
postu zazalujem ze nebudeme prvni. Bral jsem to skoro jak vysmech. Ale ma
pravdu tahne se to teprve 20 let tak neni mozne aby si to uz nesedlo.
Shodou okolnosti jsem vcera vecer zahlidl neco ve zpravach ohledne
nedorucovani posty vcetne i prohlaseni tiskoveho mluvciho. Opet muze za to
clovek a nestava se to casto.
Ja vim ze kdyz nam zacali baliky hazet na jinou postu naposled tak to bylo
kvuli tomu ze ve jmene prebyvala tecka. Pochopil jsem ztoho ze je zbytecne
mit zaregistrovane vsechny jmena na P.O. Box, kdyz stejne zalezi na adrese
a na smerovacim cislu. A pozor zjistiů jsem ze nepomuze napsani cisla
P.O.Boxu to treba nefunguje u baliku na postu, kdy rozhoduje smerovaci
cislo.Jak mi rekla vedouci depa za to nemuzou uz ani lide ale system, ten
urci podle smerovaciho cisla a nebo adresy kam to patri. Vim mam blbe jmeno
ale nebudu si ho kvuli posty menit.
ALe tj jedno ja si tak nejak zvykl jen od doby vytvoreni depa a rozhazeni
pracovniku mezi jednotlive posty a depo je vtom uz uplny maglajs a tresu se
odkud mi zas kdo zavola ze jsem se nekam nedostavil a mam problem.