LED osvetleni

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Duben 16 14:06:57 CEST 2018

Pracovali sme s Philips Xitanium (
http://www.lighting.philips.co.uk/oem-emea/products/indoor-point-drivers/xitanium-led-down-and-spotlighting
),
robili sme porovnania aj voci ostatnym dodavatelom, ale Philips vychadzal
asi najlepsie (teda pred cca 5 rokmi).
Ma DALI (aj TouchDim), vystupny prud sa da nastavit jednym rezistorom v
svorkovnici, vykonovo su k dispozicii myslim od 10W po 75W.
Pokial si pamatam na negativa, tak len snad ze maju niektore modely inak
zapojeny konektor.

Dalsi kvalitou zrovnatelny je Tridonic (
http://www.tridonic.com/com/en/products/led-control-gear.asp). Bohuzial si
nepamatam ale ceny. Maju aj DALI.

Cenovo vyhodnejsi je QLT (Taliani) http://www.qlt.it/en/power-supply/ ,
ktory maju ale vystupny prud nastavovatelny cez switch (cize da sa vybrat
len z ponuky). Maju aj DALI. Kvalita zodpoveda cene a krajine povodu. :-)

Na RGB (LED Pasy) sa da pouzit tiez QLT, ale napriklad aj DALI od Tridonicu
(realne odskusane):
http://www.tridonic.com/com/en/products/led-talexxcontrol-c003-dali-rgb.asp

Inak aj MeanWell bol dobry. Tam si ale nepamatam ci mali dost siroke
portfolio. Skor sme ich pouzivali na outdoor fixed output.

Pokial mozno, vyhnite sa OSRAM zdrojom a doplnkovej elektronike.

 p.j.