LED osvetleni

Michal Krestan krestan na spytechnology.eu
Pondělí Duben 16 13:38:45 CEST 2018

Zdravim,

chtel bych otevrit tema, ktere se tu v minulosti uz mnohokrat resilo.
Nyni v novem dome planuji mit vsude led osvletleni, ale narazil jsem na
pomerne zakladni problem. Snazil jsem se najit nejake vhodne drivery pro
LED a v podstate jsem nic zcela vhodneho nenasel. Chtel jsem pouzit
DALI, pripadne bych sel i do jineho standartizovaneho reseni, ktere lze
snadno pripojit na nejake sbernicove reseni, ale kde nejaky driver
sehnat, aby sel pouzit pokud mozno na vestinu osvetleni? Nejcastejsi
problem DALI driveru byl nedostatek moznosti zvolit vystupni proud,
vetsina se jich dela s fixnim vystupem v ruznych modelech, coz je
problem. Nemate nejake doporuceni? Pocitam s tim, ze regulace
jasu/stmivani by mela byt na cca 90% instalovanych svetlech v rozsahu
celkoveho vykonu na kazde svetlo od 10-100W (mozna by stacil o neco
mensi rozsah, ale cim vic, tim to bude univerzalnejsi). Dale cast svetel
bude RGB a tady jsem narazil na to, ze asi nejlepsi reseni bude DMX.
Chci sahnout nejlepe po hotovem reseni, abych nemusel neco dobastlovat
do cehokoliv co koupim a jen bych uz resil pripojeni na moji sbernici,
ze ktere to budu ovladat. Jeste jeden dotaz na zaver, mate nejake
doporuceni na spolehlive spinane zdroje, pokud nejsou soucasti samotneho
driveru, pripadne naopak doporucit, co urite nekupovat?

Michal